Lovijsa

Day 5 - 10 songs you love right now
Detta blir svårt! Måste väl avslöja för er att jag lyssnar på precis allting och så slänger jag hit låtar jag lyssnat på väldigt mycket, jag älskar sällan musik utan musiken tilltalar mig på något sätt. Dessa låtar tilltalar mig just nu alltså. 
 
Jag börjar med säkert okända låtar för er som faller i min smak just nu, lite hårdare låtar, känsliga lyssnare varnas! 
 
 
 
Rival sons såg vi live för snart ett år sen och jag lyssnar på dem i vågor, just nu lite mera igen. 
 
 
Sen går jag över till de radiovänliga låtarna jag faktiskt gillar och som jag säkert kommer koppla ihop med sommaren 2017 för all framtid. 
 
 
Hittade inte någon bra version på youtube men Lalehs Behåll ditt huvud tilltalar mig! 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress