Lovijsa

Födelsedag och annat
Igår firade jag min 21-årsdag med pompa och ståt. Fick frukost på sängen och present av R och jag blev överlycklig över presenten han gav mig! Jag hade sett en Odd Molly som jag tyckte om och som jag sa åt honom att jag kanske ville ha men han överraskade mig totalt. Istället fick jag denna lilla skönhet
 
 
En clutch från By Malene Birger. Jag har haft ett telefonskal ur samma kollektion sen tidigare och nu matchar jag ännu mer! Den kommer bli perfekt på alla sitzar och årsfester. 
 
Jag spenderade halva min födelsedag på jobbet och efteråt hämtade vi pizza och åkte hemhem för att fira med mor&far. Av mamma fick jag en Thomas Sabo berlock som jag kommer blogga om i ett senare inlägg. Jag hade en toppen dag och ännu bättre blev det efter att jag mailat fram och tillbaka med en mäklare från Esbo, vi har nu en lägenhet på gång och ikväll kommer en bekant till oss åka på visning och efter det fortsätter vi förhoppningsvis att förhandla om bostaden. Det är så spännande och lägenheten är verkligen ett kap ifall den blir vår. 
Vi fortsatte fira med ostbricka igårkväll men sen blev kvällen ganska kort eftersom R börjar jobbet så tidigt. Snart skall även jag iväg på jobb så när han slutar åker jag, ganska typiskt skiftesarbete. På söndag åker vi eventuellt ner till Tammerfors för att snurra runt vid Särkänniemi med några goda vänner så det ser jag verkligen fram emot. Lite happenings denna lata sommar. 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress