Lovijsa

Nu ska julen ut!
Hade tänkt mig ett skönhetsinlägg idag så jag dammade av min systemkamera!! Tänka sig. Nu prioriterar jag att julen ska ut, det är ju tjugondaknut idag. Så istället för att fota när julen var här får ni nu mitt kaos på matbordet. Och så kan ni ju föreställa er hur tomt det blir här i lägenheten när allt är bortplockat. 
 
 
Jag är så kär i alla mina små tomtar och änglar. Nästan alla ljus åker ner i lådan till nästa år. Blä, jag hatar att packa ner allt i sin låda. 
 
 
Även stora tomten Robban (stand-in för R förstås) ska få åka på semester men kurrekudden får stanna ett tag till. 
 
 
Alla mina krukväxter lider för tillfället. Julen har tagit ut sin rätt. Bonsaiträdet har nästan tappat alla sina blad och stammen ser skrynklig ut. Ska ge lite växtnäring och se om de klarar vintern. I ett senare skede borde jag väl också plantera om alla mina kära krukväxter. 
 
Så ser det ut hos mig just nu. Ska städa undan allt och främst städa upp i lägenheten. Vill ju att herremannen ska få komma hem till ett rent crib ikväll! Tar en paus för att åka till frissan om ett tag - skönt. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress