Lovijsa

Luxplus haul!
I torsdags hämtade jag hem ett paket som kommit från Danmark. Jag blev medlem på luxplus.fi eftersom jag börjar vara utan mitt shampo och inte har pengar i överflöd. Jag hittade mitt favoritshampo där på hemsidan och för ett superbilligt pris så jag klickade hem två liter shampo och conditioner på en gång. På luxplus har de produkter för upp till -80% rabatt och detta är möjligt genom att medlemmarna betalar en månadsavgift på 9.95€. Dock är första månaden gratis och man får säga upp medlemsskapet när som helst. Vissa produkter jämförde jag med andra beautybutiker och märkte att de var dyrare på luxplus och vissa var betydligt billigare på luxplus så det är bra att kolla upp såna saker innan man beställer. Frakten är fri oavsett summa man handlar för så det är ju positivt! 
Nåväl, produkterna jag köpte då!? 
Alltså mitt hår är så långt och tjockt att jag har haft mycket svårt att hitta produkter som faktiskt funkar. Jag gillar inte billigare shampon och balsam eftersom det känns som att det kommer nåt slag av hinna i håret, antagligen av sulfaterna och annat skräp och då känns håret ofräscht och jag måste duscha oftare. Så ett tips för dig med långt hår: införskaffa en liter utav någon av Macadamias underbara produkter och slipp torra toppar och sulfater! Det finns tre olika sorter av shampo och balsamet ovan och detta är nu den tredje jag testar. Har gillat de två andra mycket så har höga förhoppningar på dessa också. 
Pris: shampo 22.95€ och balsam 21.95€.
Sen har jag länge velat pröva en brun-utan-sol produkt så Cocoa Browns Gentle Bronze fick följa med mig hem. Har hittills prövat den i tre dagar, ser inget resultat men den är riktigt skön att sätta på och jag väntar med spänning på att min bränna ska komma fram. 
Pris: 6.95€
Jag har sen tidigare en Stippling brush från Real Techniques så nu ville jag ha en contourborste också eftersom min gamla är så klumpig. Jag fullkomligt älskade denna borste när jag testade den och den är så sjukligt mjuk! +10 points än en gång till Real Techniques. 
Pris på luxplus: 8.95€
 
Nu inväntar jag min kära vän som annars bor i huvudstaden! Passar bra med lite sånt nu efter gårdagens nattskifte. Jag steg annars upp 15.30 idag. Det är nog mitt rekord någonsin på hur länge jag sovit. Hujj. 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress