Lovijsa

Spelförbud and shit
Jaha, så blev jag rekommenderad spelförbud av min pianolärare. Jag studerar till att bli musiker och får inte spela. Toppen! Dock gör jag nog nästan vad som helst för att slippa värken i händerna.. På måndag ska jag till fysioterapeuten för att tejpa armarna och sen blir det läkarbesök och ett antal fysiobesök till. Inte hade jag ju tänkt det skulle bli såhär när jag övade flitigt varje dag för två veckor sen. Nåja, en del kommer väl nog också från jobbet och allt lyftande där.
 
Nu är det hursomhelst helg och jag väntar på att R ska komma och hämta mig! Lär nog ska bli en lugn helg med lite jobb och sånt. Skönt, trevlig helg!
 
Blev ett besök till apoteket var jag plockade med mig detta. Perskindol var jag lite rädd för men nu när jag testat det på båda armarna kanske jag borde give it a try. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress