Lovijsa

Mitt studenthalsband
Med mycket jobb och slit är det nu färdigt! Har satt ner timmar på att få det färdigt och nu tvivlar jag till och med på om jag faktiskt kommer att bära det på lördag, det blev så vackert. 






Det var också svårt att fånga cabochonen i mitten på varje blomma i rätt färg på fotografierna, men jag försökte mitt bästa! Vad tycker ni, är det lämpligt att bära med en redan utsmyckad klänning? 
Anonym

Så otroligt fint! Va duktig du är!
Skulle vara roligt att se bild på klänningen också! :)

Svar: Tack! Bilder av klänning kommer garanterat inkommande helg :)
Lovijsa

Malin

Ååh va fint! 😍 Tycker du kan ha e även om din klänning e utsmycka, delvist för o visa upp hur dukti du e ;)

Svar: Nämen tack! 😸😻 haha, vi måst si om e blir fö myki elr int, he sku va liti hukka arbeiti ba om int ja sku använd e 😆
Lovijsa

daniela

helt supervackert!!!

Maria

Svårt att svara då man inte vet exakt hur klänningen ser ut, hur och var den är utsmyckad o.s.v :) Men halsbandet är verkligen underbart och unikt, så jag skulle väl nog köra på tror jag, speciellt ifall det inte redan finns massa utsmycknad på klänningen alltför nära halsen :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress