Lovijsa

Smyckesprat
Som ni kanske vet har jag nu under sommaren gjort en speciell sommarkollektion. Jag har alla smycken på facebook som ni hittar här: https://www.facebook.com/lovijsadesign 
 
Om man köper ett armband ur min sommarkollektion går 2€ oavkortat till Alzheimer Centralförbundet. Den sista augusti avslutar jag donera och räknar ihop hur mycket pengar sammanlagt det blev under sommaren. 
 
 
Dessa armband här ovan har jag några kvar av, de flesta har blivit sålda. De vita har helt klart varit favoriterna. Jag tycker själv om att bära dem två eller tre i gången, som tillexempel ett blått, ett vitt och ett utfyllnadsarmband. Jag hoppas dessa smycken ska påminna oss alla om de sjuka i vårt samhälle och att Alzheimer och demens är obotliga sjukdomar. När jag blir åldring drabbas jag mycket hellre av kroppsliga sjukdomar än psykiska, jag vill kunna minnas mitt livs resa till döden och inte glömma en stor del av allt. 
Jenny

Otroligt fina!

Sanna

Fint! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress