Lovijsa

Wednesday
(null)

Vi har verkligen en jätteskön period i skolan just nu. Börjar 12.15 nästan varje dag och det passar morgontrötta jag alldeles perfekt. Hellre sitter jag i skolan tills sena kvällen än från morgonen. Ikväll ordnar min ämnesförening lillajulsitz och det ska bli väldigt kul att gå på den och på samma gång få en liten paus i veckan. Sen har jag bara skola imorgon så är jag ledig resten av veckan. På lördag åker vi en sväng till Tallinn också! 
Tröjan på bilden kommer den Zara och den är en stor favorit just nu. Såå mjuk och ingen ullblandning eftersom jag inte tål kläder med ull. Dessutom är rosetten bakpå det lilla extra. 
(null)

Nu ska jag åka iväg till metron för att ta mig till skolan. Kunde inte bli bättre när västmetron äntligen öppnade! 

Kram på er och njut av denna onsdag! 
(null)


emelie jonasson

jodå det här med att börja senare är en hitt om man är morgontrött ^^jag gör detsamma fast på jobb såklart. Super fin tröja.

Svar: Men sen tänker jag också att dagen blir ju så mycket längre ifall man gör jobbet från morgonen... haha. ;) Tack ska du ha!
Lovijsa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress