Lovijsa

Jag hatar när..
Jag har seriöst haft mobiltelefon med touchscreen i över fem år och aldrig har jag lyckats förstöra någon av dessa telefoner. Idag var jag och R med ett flyttlass till lägenheten och valde nytt golv till köket. Allt gick så bra och vädret var vackert så jag sa i bilen: "idag är en bra dag!". Jag hade handlat lack, målartejp en pensel och sandpapper som jag skulle bära in till lägenheten + min älskade Sony telefon. Jag gick två meter, skulle låsa bilen och pang. Skärmen rakt ner i gatan. Ni vet dendär känslan när man ska plocka upp den? "Va sku int a hald" tänkte jag och böjde mig ner. Tusen bitar. 


Bildkälla: https://youtu.be/nd40FjleUE0

Ungefär såhär såg skärmen ut. Gick genast iväg till mobilreparatörer och frågade budget, in till försäkringskontoret och göra en anmälan och nu är mobilen på service. Lite oläglig utgift med tanke på att jag flyttar hemifrån nästa vecka och allt. 

Jag hatar när man går och säger fel saker. 😑
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress