Lovijsa

Att göra comeback
Det är inte alltid lätt att gå på uni. Nu har vi i första perioden verkligen fått känna av ett överflöde av uppgifter, skola från morgon till kväll och det har inte alltid varit det lättaste att ta sig upp ur sängen på mogonen. Som tur är har vi nu en vecka undervisningsfritt (nästan, ska gå igenom det ökända MOVE-testet på gymnastiken på torsdag) och jag har verkligen förstått att slappna av. 
 
Jag har försökt hitta andra saker i min vardag som gör mig glad och får mig att tänka på annat och just nu har det varit vänner, sambon och faktiskt instagram. Har kommit igång med ett konto där som jag är väldigt stolt över och som växer dagligen, det ger mig en guldkant på tillvaron. 
 
Så vad kommer hända här på bloggen? Mera foton lovar jag. Lite vardag, lite recensioner om det ena och det andra och tips för att göra det mesta av vardagen. Jag kommer försöka fokusera på att må bra inifrån ut eftersom det är så viktigt för mig just nu. Kommer bli så spännande att se var denna nystart slutar, om än det är en av de många nystarter jag gjort! 
 
 
Tycker också att min nya header på något sätt förklarar mig - Jag plockade fram saker jag älskar, och det just nu är: levande blommor och blad, smycken och kläder, smink, parfym och givetvis det jag studerar. Pedagogik i mitt hjärta! 
 
 
 
Angelica Wåhlin

Vad roligt att få följa dig på din nystart :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress