Lovijsa

Tillbaka på bloggen
Hej på er! 
Det är på riktigt alldeles för länge sedan senaste inlägg och jag har nu planerat att det inte finns någon bättre tidpunkt för mig att försöka bli aktiv än nu. Under sommarens skönaste månad! För att få fart på bloggandet igen börjar jag med en get-to-know me lista med lite roliga faktan om mig. Välkommen tillbaka kära läsare <3 
 
 
- Mina mellannamn är Anna Julia. Jag gillade inte mitt förnamn när jag var liten och ville byta till Anna - vilken tur att jag aldrig böt och idag är väldigt nöjd över mitt förnamn som inte är det vanligaste. 
- Jag älskar att lära ut nya saker och jag får nästan nypa mig i armen för att mitt blivande yrke faktiskt ska vara lärare. 
- Just idag är det 6 år, 2 månader och 15 dagar sedan jag och min fästman Robert blev tillsammans 
- Jag hatar att ta farväl och är blödigaste typen som vandrar på denna jord. Idag blev jag dock stolt över mig själv när ingen tår rann vid ett farväl, trots att det brände bakom ögonlocken. 
- För tillfället driver jag 4 konton på instagram. Hujhuj. 
- Entreprenörskap intresserar mig och jag håller den biten på hobbynivå genom att driva en liten webbshop. 
- Jag har gått lekledarutbildning och simlärarutbildning och har hygienpass. Är även legitimerad Sandwich-artist. Jag saknar dock första-hjälpen kursen! 
- När vi nu är inne på mina utbildningar - student 2015, halvfärdig musikerutbildning 2017 och nyss har jag avklarat gulisåret på Helsingfors Universtitet. 
- Jag bemästrar ett piano. Jag klarar också av bas, gitarr, trummor, blockflöjt och fiol på extrem grundnivå. Jag gillar också att sjunga. 
- Under det senaste året har jag seriöst skaffat mig över 60 nya bekantskaper. Flytten till ny stad gjorde susen för det sociala livet. 
- Lappfors är den vackraste platsen på jorden. (TripAdvisor var är recensioner av Utterleden eller paddling längs Esse å?!) 
- Jag behöver ett antal saker för att överleva: något att få ut min kreativitet på vare sig det handlar om ett papper eller ett garnnystan, musik, bröd med oivariini (helst ruispala), en hårsnodd, den jag håller kär och eventuell vätska. Mjölk går bra men skulle gärna dricka Coca Cola 24/7 om jag inte vore medveten om hälsoriskerna.   
Tack fö me. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress