Lovijsa

Day 8 - What's in your handbag
 
Lite beroende på vart jag ska packar jag ner olika saker. Jag är en sån person som inte kan åka på längre resor utan att ha med mig precis allt som kan tänkas vara viktigt att ha. Detta är min vanliga packning, ibland mer, ibland mindre... ;) 
- Savetter 
- Mina RayBans, åker oskämtat ingenstans utan solbrillorna. Oavsett om solen skiner eller ej. 
- Handkräm
- Minst två läppåterfuktare, hatar att gå omkring med torra läppar 
- Min tunga börs som är fullproppad med onödiga kort 
- Minst två hårband 
- Nyckel/nycklar 
- Jenkki tuggummi 
- Hörlurar 
- Värkmedicin 
- Färgen jag har på läpparna just då 
- Min tester från Scenteor.com
- Penna 
- Torrshampo i miniform 
 
Jag halkade efter med en dag i min 31 dagars utmaning och det ska inte hända igen! Jag lovar. Jobbet har tagit sin del av min tid de senaste fem dagarna så det skyller jag på. 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress