Lovijsa

31 day blog challenge - Day 1
Hej på er i sommarvärmen! Själv har jag haft två lediga dagar och jag har minsann försökt att bli av med min eländiga förkylning. Netflix och balkonghäng har präglat dessa dagar och den eviga väntan på att morgondagen kommer. (R blir civil imorgon!!) Jag har också bestämt mig för att ta mig an en utmaning - blogga i 31 dagar med redan bestämda rubriker. Det blir väl najs!? 
 
Så vi går rakt på sak: 
Day 1 - Introduction and recent photo 
Ja, ni som inte tidigare läst min blogg - här är min alldeles egna personliga blogg. Jag har inte riktigt hunnit med bloggandet det senaste halvåret men nu ska jag komma igång igen! Sommarlov och lite jobb och blogg. Min blogg handlar om allt mellan himmel och jord, på senaste tiden om mina inträdesprov och stressiga vardag. Innan det laddade jag upp skönhetsrelaterade inlägg. Jag kan inte bestämma mig för ett tema så det har blivit lite till en allt och lite till blogg. Jag skriver det jag känner för att skriva. Jag brinner för skönhet och smink så en del sådant kommer nog att komma upp, sommarminnen och kanske en eller två videor. Vi får se. Hur som haver känner jag mig ordentligt taggad på denna utmaning och jag gör den främst för att verkligen komma igång med bloggen igen. 
 
Senaste fotot råkar vara just en skönhetsrelaterad bild. Jag skrev i ett inlägg förra veckan att jag så gärna vill visa er vad jag shoppade i Helsingfors under mina dagar där så här kommer en bild på det. Men det kommer givetvis att komma ett inlägg om produkterna och mina åsikter också! 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress