Lovijsa

Tävlingsdags!

Inlägget är inget samarbete 

Nu har du chansen att vinna detta härliga produktpaket perfekt till sommaren! Värdet på paketet uppgår till ca. 70€. 

I paketet ingår: 

- Blistex för torra läppar 
- Mary Kays gel lipgloss i färgen Teddy Bare 
- Handkräm 
- Mary Kays parfym Cityscape (Eau de parfum) 
- Vax "strips" 
- Peeling för ansiktet 

För att vara med i utlottningen skriver du en kommentar här under och gärna en motivering varför just du ska vinna paketet. 
Dela gärna inlägget på Facebook också för bättre chans att vinna! 

Tävlingen avslutas 6.7 kl. 9.00. 

Produkterna är mina egna som jag själv köpt men som lämnat ligga. 

Sofia

Det måste nästan vara meningen att jag ska vinna eftersom min handkräm just i dag tog slut och jag älskar doften av den där! ;)

Kajsa

Jag vill gärna vinna, bara en av dessa produkter är bekant för mig sen tidigare och som trött småbarnsmamma kunde jag behöva lite piff i vardagen! :)

Anonym

Jag är gärna med! :)

/Hanna Ström
[email protected]

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress