Lovijsa

New in

Jag tog tillfället i akt när jag kollat in rean på Odd Mollys hemsida och insåg att det nog är det sista Odd Molly plagget jag kommer kunna köpa på en lång stund. Studietiden kommer emot och då ska jag inte sätta mycket pengar på kläder jag älskar längre. Ekonomin kommer stramas åt och vårt bostadstillägg kommer vara minimalt tills vi får ändrat att så att vi har två skilda hyreskontrakt istället för ett gemensamt.


Idag har jag dessutom garderobrensat och satt upp en massa gamla plagg på Loppis utan regler-sidan på Facebook så in och kika där! 

Denna skönhet kom hem till mig idag och det var definitivt kärlek vid första ögonkastet. Min kära Chirpy Blouse ❤️

Alla spetsdetaljer gör tröjan så mycket vackrare. Blå är dessutom en färg jag gillar att bära och detta var tredje OM-tröjan i blått. 


Nu fortsätter lägenhetsstädning - skåpen står på tur och det behöver verkligen rensas ur! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress