Lovijsa

Nytt år - nytt hår
 
I fredags satt jag hos frissan några timmar men det var absolut värt det! Efter att inte ha fräschat upp kalufsen sen i september kände jag att det var dags. Vi diskuterade länge och väl vad vi skulle göra och eftersom jag haft en svag blond ombre som började skifta i GRÖNT kände jag att jag ändå inte ville kämpa med att få bort det blonda ur topparna. Så jag bestämde mig för att göra ombren ordentligt mycket ljusare och färga roten lite mörkare. Ett askblont resultat ville jag ha men mitt hår ville inte detsamma. Det skiftar fortfarande mycket i gult men det får jag nog leva med, flera blekningar i topparna ska jag nog undvika ett tag framöver. Har införskaffat Maria Nilas silvershampo som jag hoppas ger lite resultat! Dessutom klippte vi av en hel del av längden och klippte även upp håret. Nu faller det inte lika platt längre och jag har enklare att skapa volym och stadga i det. Blev supernöjd med det nya svallet hursomhelst och får återigen tacka bästa frissan! :) 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress