Lovijsa

Makeup Revolution gör det igen!
Dessa två skönheter damp ner i mitt brevinkast förra veckan. Jag har nu haft en vecka på mig att testa dessa och kan med glädje säga att båda paletterna var värda pengarna. 
Alltså 
Fortune favours the brave, 30 ögonskuggor för ynka 13.98€ 
och 
HD Pro powder contour, tre contouringskuggor, och fyra highlightskuggor för 13.99€
 
 
 
Alla ögonskuggor är supersnygga och jag har burit dem varje dag nu, förutom lördagen då vi skulle på konsert på stadens klubb. Jag känner att man hittar alla sorts möjliga kombinationer och de håller väldigt bra för att vara så billiga. De senaste dagarna har jag tyckt om att leka med färgerna längst ner till höger, mörklila och plommonfärger. Man hittar både matta och skimriga skuggor och man kan göra i princip vad som helst med paletten eftersom det finns blå, gröna, bruna och rosa/lila nyanser. Precis de färgerna som passar precis vilken ögonfärg eller individ som helst. Jag tycker de marmorerade skuggorna är lite häftiga och spännande att leka med. En spännande palett helt enkelt som jag rekommenderar varmt! 
 
Contour/highlight- paletten gillar jag också väldigt mycket. Jag har testat alla färger och konstigt nog passar alla färgerna min hudton. Det är enkelt att få ett jämnt resultat och fastän inte hållbarheten är den bästa känner man sig snyggt inramad en stund iallafall. 
 
Jag skriver bara kort om dessa paletter eftersom jag definitivt önskar alla kan få chansen att köpa eller pröva på Makeup Revolutions paletter. Dessa är beställda från TAM beauty i Storbritannien och jag väntade lite på en vecka innan jag fick hem dem. Ett stort plus för den billiga och snabba frakten! 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress