Lovijsa

Bloggdag nr.3

Som ni kanske märkte kom inget inlägg upp igår. Vi var på konsert hela kvällen och efter det ville jag bara titta på tv och göra ingenting. Hade en lång skoldag också, till skillnad från idag då jag har en övning 16-18. Fick veta sent igår att det inte blir någon skola idag, wellwell, va kan man?
Har haft en lugn och skön morgon för mig själv. Öppnat första kalenderluckan och äntligen fick jag öppna första lådan i min The Body Shop-julkalender! Som jag väntat! Kommer inte avslöja vad som låg där i före sista lådan är öppnad.
Ska börja skriva på en inlärningsdagbok som ska vara färdig idag, värma upp lite lasagnette, tvätta kläder och bara njuta av att få vara ledig ända till 16 idag.

 
Så ska ljuset brännas en liten bit också! ;) 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress