Lovijsa

Sommar och sol
Alltså vilket väder vi har turen att få ha i vårt nordliga land! Man behöver verkligen inte söka värme och sol på annan ort denna sommar. Det går alldeles utmärkt att ha simskola nu med nästa 24 grader i vattnet. Dock är det väldigt påfrestande att vara utomhus så länge och mitt på dagarna men vi ska inte klaga. 
 
Jag har lite tappat blogglusten igen eftersom jag känt mig som en urvriden trasa om kvällarna. Nu har jag försökt träffa kompisar och sysselsätta mig om kvällarna dessutom. Jag hade en tanke en gång om att börja med mina produktrecensioner igen, är någon intresserad av sånt? 
 
En kväll upptäckte jag min kamera som legat och samlat damm så jag tog den ut på en fotorunda. Dessutom fotade vi förlovningsfoton en kväll när R var på besök hit till Österbotten så de kommer ni snart att få se också. Att fotografera är något jag önskar jag gjorde oftare. 
 
 
Den kvällengick jag runt i mammas trädgård och fångade vackra objekt. 
 
Det blir tidiga kvällar ännu ett tag. Vi inleder sista veckan på simskolan nästa vecka och sen efter det åker jag ner en sväng till Esbo igen för att hälsa på kärleken. Det är rätt skönt med sommar och sol. 
 
 

Sarah

Ja älskar de här vädret :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress