Lovijsa

Kom sommar, kom.
Midsommaren är nu över och den gick lika snabbt som vanligt. Idag kommer det inte upp något inlägg av 31-dagars utmaningen eftersom jag har prioriterat jobb och familj idag och därmed inte hunnit fota bilder. Imorgon är jag ledig och vädret säger regn och åska så då har jag antagligen tid att blogga. Det är nu dag två jag skippar med flit för att tja, lite ledigt under den korta midsommaren behöver jag också ha. Igårkväll jobbade jag liksom imorse och i fredags var vi hos syrran och firade midsommar så jag är nöjd. 
 
Missnöjd är jag dock över vädret. Inte en dag som jag varit ledig har vädret visat sin goda sida så jag längtar verkligen till de varma och soliga dagarna. 
 
I förra veckan gjorde jag en förändring gällande mitt hår som ni säkert såg i inlägget där jag recenserade mitt nya liquid lipstick. Det är numera kortare, mer jämnlångt och nyfärgat. Jag älskar det! 
 
 
Vi satte bara mer färg i roten eftersom min utväxt hade blivit så lång. Det blonda i topparna fick sitta kvar ännu och över fem centimeter klipptes bort, jag känner mig sommarfräsch och fin i håret varje dag! Det är dessutom femhundra gånger lättare att sköta om och mina torra blekta toppar som bara blev till kyrkspikar är nu ett minne blott.
Nu blir det sista midsommarmyset, imorgon börjar en ny, härlig vecka! 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress