Lovijsa

Day 2 - 20 facts about you

Shit hörni, nu får jag verkligen sätta igång min tankeverksamhet. Vet inte när jag senast har skrivit ett inlägg som detta så dethär blir minsann spännande, både att komma på 20 saker och för er att läsa hoppas jag! 

Jag heter Lovisa Anna Julia Back 

Jag är 20 år gammal, fyller 21 om mindre än en månad 

Jag bor i Jakobstad för tillfället men kommer från Lappfors 

Jag har enbart studenten som utbildning och den tog jag på Pedersöre Gymnasium 

Jag är tillsammans med Robert sedan fem år tillbaka 

Jag har mamma, pappa, syster och bror. Även systers man och brors sambo inklusive min systerson räknas numera till familjen!  

Det första personlighetsdraget jag brukar få höra är att jag är rolig

Jag mäter 167cm ovanför markytan

Jag pratar mestadels en dialekt som pratas i Lappfors och Esse men tar influenser av andra dialekter ständigt. Pratar också finska, flytande engelska. Har läst tyska och franska men har glömt det mesta.

Jag har lite fobi för vår jordkällare hemma. Trångt, kallt, stora insekter i taket.

Jag jobbar just nu som servitör ute vid Fäboda Café & Kitchen

Jag har spelat klassiskt piano sedan jag var 7 år gammal, har också spelat lite gitarr och elbas men satsat mest på sång som bi-instrument.

Jag driver en webbshop via plattformen Etsy

Jag har en katt på foder, Baggis som ni ser på bild. Hemma i byn har jag en annan frass som mor&far tar hand om.

Jag är allergisk för gräs och damm.

Jag är traditionell av mig och städar gärna på fredagar för att vi gjorde det hemma

Jag äger en bil av märket Volkswagen

Min favoritfärg är svartvitrödochliteturkos ;)

Min ögonfärg är grå

Jag tror på att det finns liv i ett parallellt universum och att vi hittar dem före de hittar oss

Nu känner ni mig utan och innan, nästan. 

Bock

BI INSTRUMENT HAHA

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress