Lovijsa

Work. Eat. Sleep. Repeat.
Jag jobbar, äter, sover och repeterar. Det är lite tokigt och krävande med skiftesjobb eftersom jag sällan jobbar samtidigt som R. Den senaste veckan har han vinkat adjö sju på morgnarna och sen har vi sagt gonatt kring 10-11-tiden när jag kommit hem, ibland utan att ens orka prata av oss om våra jobbdagar. Igårkväll orkade vi oss  konstigt nog ut på stan för att köpa lakritsremmar, sen blev det ett spontant besök på bion för att R hade sovmorgon idag. Vi såg Dunkirk och den var sevärd. Idag får jag vara ledig men sen jobbar jag hela helgen. Lite jakobsdagar blir det antagligen ändå, vi bor väl för sjutton 150 meter från torget och nästa sommar vette fåglarna var vi befinner oss. 
 
Bloggen lider än en gång men jag lovar att så fort det blir lite mera happenings i min närvaro så ska ni få följa med. För just nu handlar allt om jobbet och att ha energi och gott humör, fast så får det väl va ibland. 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress