Lovijsa

Oh please, help!!

Ringde min frissa idag för nu är det panik på riktigt med mina stackars toppar! Efter att jag satte blont i längderna i höstas har mina toppar mått allt annat än bra. Så nu ska väl nog det blonda bort. Eller så blir det granny ombre... Ååh jag har sån beslutsångest. Kanske rött? Kanske en lite mer levande ombre? Vad tror du?

Granny hair är sååå snyggt men vet dock inte om jag vågar. Jag antar jag blir superblek i ansiktet. Sist jag var till frissan sattes bara kalla toner i både rot och längd och det funkade jättebra. Åtminstone en kall färg tror jag det får bli. 

Jag har i princip haft alla neutrala färger förutom svart. Blont skulle också vara en kul grej igen men jag tycker nog jag passar bäst i mörkare nyans. Kan ni ge tips på vad ni tycker skulle passa bra i vår? Jag fick bokad tid tills imorgon så you better hurry! 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress