Lovijsa

Tillbaka var jag hör hemma
Jag bloggade för ett tag sen på blogg.se, flyttade till nouw.com. Därefter slutade jag blogga i ett halvår, började halvhjärtat blogga på weebly.com eftersom jag var så taggad på att börja blogga att det inte var någon större betydelse på vilken portal det var. Nu har jag igen tänkt efter, känt efter och har nu till sist tagit ett beslut om att fortsätta på blogg.se och lovar mig själv att inte åka härifrån på ett bra tag. Hurraa!
Jag har tänkt ut en massa inlägg redan och det känns så spännande! Jag kommer alltså att försöka hålla mig till ett visst tema. Jag önskar jag kommer igång med mina målsättningar och får igång bloggen på det sätt jag föreställer mig. Vad den kommer att handla om kan en del av er säkert redan gissa ut, bara jag vågar och kan och tror på det jag gör.
Jag sammanställer mina bloggmål för er så att ni också kan få en klar bild av hur min blogg kommer att se ut:
  • För att inte ta vatten över huvudet har jag bestämt mig för att det kommer att komma två inlägg/vecka. +/-  
  • Varav ett inlägg kommer vara "mitt tema"-inlägg med diverse innehåll som följer temat och ett lite mer vardagligt inlägg men med pustar av temat
  • Jag kommer fortfarande länka alla inlägg till Facebook så att ni enkelt ser nya inlägg
  • Dagar som jag försöker åstadkomma de två inläggen är nu till början onsdagar och söndagar och jag siktar på att dessa inlägg är uppe innan kl. 18.00. 
Hur skönt låter inte detta? Planering, målsättning, nu vill jag komma igång hörni. Imorgon är det onsdag och då kommer jag alltså att avslöja mitt bloggtema! Håll ti godo ;)
 
 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress