Lovijsa

Odd Molly önskelista
Tycker jag varit snäll i år så högst på önskelistan av materiella ting står ett Odd Molly plagg. Orsaken varför jag älskar märket är för att deras design är så otroligt originell och man hittar inte plagg som dessa från något annat märke. När jag vet att en resa till Helsingfors är inplanerad sparar jag alltid pengar för att sen gå in i OM-butiken i Kampen, där mår jag som allra bäst och har oftast också kollat in min favorit som jag får prova. Kundbetjäningen går oftast på finska men det bryr jag mig inte i, bara jag får känna lite och eventuellt få köpa en tröja till min samling. Det är otroligt hur vacker jag alltid känner mig när jag får dra på mig ett plagg från OM. Jag får på något sätt en boost för självförtroendet och dagar jag vaknat upp på fel fot blir alltid så mycket bättre om jag sätter på mig deras kläder. Konstigt hur kläder kan ändra humöret men så är det faktiskt. Det är väl kvaliteten och storyn bakom företaget som gör det. Jag har redan nu planerat att bära ett OM-plagg på det viktigaste inträdesprovet till den skolan jag drömmer om att komma in till - vilken tröja återstår att se. Detta låter antagligen jätteklyschigt för vissa av er, men såhär ser min passion för kläder ut. 
För tillfället har jag inte råd att köpa deras plagg ur vårkollektionen jag önskar jag ägde, men ni som har råd kan ju gå in på deras hemsida för att ge en vansinnigt önskad julklapp åt mig i år. Tack!? ;) Länk under varje bild. Kanske ni får lite julklappstips åt morsan, syrran eller flickvännen också! 
 
Ur höstkollektionen finns också denna på önskelistan: 
Delighted blouse
 
En ny badrumsmatta säger jag int heller nej till! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress