Lovijsa

~Mina topp-3 hårstylingprodukter
1. TreSemmé Max the volume mousse 
-Har länge letat efter en mousse som inte ger en hård yta utan som inte märks så bra i håret. Denna tycker jag funkar superbra efter dusch och med hårfönen fixar man lätt till lite volym! Känns dock lite sträv i håret efter användning men lämnar inte ett glansigt och synligt resultat vilket jag gillar. Om man dessutom tuperar hårrötterna lite grann har man stadga som håller hela dagen och även följande dag. Gillar denna starkt!
 
2. Schwarzkopf Got2be Rockin' it hårspray 
-Denna har varit min favorit i åratal. Har prövat ett annat hårspray emellan men jag gillar allt med just denna. Doften, hållbarheten och det faktum att den aldrig känns tung eller nedtryckande. Jag har väldigt långt hår så det går åt av hårspray om jag väljer att använda det till någon frisyr eller lockar. Därför använder jag inte hårspray ofta för att jag också tycker det gör att håret ser lite smutsigt ut, även med denna. Men overall är det mitt favorithårspray ever. 
 
3. Schwarzkopf Taft volympulver 
-När volympulvret kom ut i tiderna blev jag väldigt positivt överraskad! Det funkar superbt. Det finns flera olika märken men just detta gillar jag. Man bara pudrar rötterna, buffar till med händer eller borste och så har man gett håret ett ordentligt lyft! Speciellt om jag inte tvättat håret gillar jag att skapa lite volym med pulvret eftersom det också mattar ner glansighet. Det doftar inget men man måste oftast duscha efter användning då åtminstone jag tycker håret blir så otroligt strävt efter några timmar. Mjukt, lent och oglansigt hår gillar jag. Endera med lite rufs eller så helt rakt och lent. Volym gillar jag, men vem gör inte det? 
 
Så med dessa tre produkter klarar jag mig långt och oftast använder jag dem alla tre när jag vill satsa och styla håret. Hoppas ni fick lite tips på budgetstylingprodukter! 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress