Lovijsa

Fluff

Hörni det finns en orsak till varför jag sparat långt hår de senaste åren. Mitt hår är otroligt starkt och har blivit färgat och blekt otaliga gånger, första gången då jag var 12 år gammal. Det var en tid i högstadiet då jag blekte det ofta och plattade det dagligen och då mådde det väl kanske som sämst. Just nu skulle jag bara behöva fräscha upp topparna eftersom jag blekte topparna till en ombre sist jag var hos frissan. Sen har jag satt en blekning i det själv också + färgat utväxten själv. Det mår hur bra som helst och jag är mycket mån om mitt hår.
Det är säkert både roligt och tungt för de frisörer jag besöker. Senaste gång fick jag höra att det var det tjockaste hår hon någonsin klippt. Jag satt tre timmar i frissastolen för klipp+färg och hon ojade sig säkert två gånger i timmen om hur långt och tjockt kalufsen var. Nåväl, ännu ska det få växa för jag vill nog faktiskt se hur långt hår jag klarar av. Det går bra ännu, sålänge jag använder mina superprodukter och orkar borsta igenom det varje morgon.. ;)

Så är det ju så himla kul att pyssla med längderna! Ikväll blev det prinsesslockar med hjälp av hästsvans-metoden. Njuter. (Hjärtögonemoji)

Ellen

Men wow så fint hår du har!! Passar så bra i lockar!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress