Lovijsa

Bloggdag nr.1
Så var min bloggvecka igång! Tanken är att jag ska skriva ett inlägg om dagen och om andan faller på så kommer också en-bild-i-timmen inlägg. 
Har haft en ledig dag idag utan skola eller jobb så jag har fokuserat på att få gjort sånt som jag kanske inte annars orkar med. Bland annat städat lite ytor inför julen, jag har så otroligt svårt att komma igång med städning men när det är gjort så njuter jag till max. En del julklappar blev också inhandlade på samma gång jag gjorde veckans matköp så eventuellt ska jag slå in några fina paket ikväll. Ifjol hade jag klapparna färdigt nästan en månad på förhand men i år går det i lite saktare tempo. Dock har jag planerat alla klappar färdigt så det är bara inköpen kvar. När jag kom hem möttes jag av en kelig kisse. Två minuter med honom och sen plockade jag äntligen ihop R:s julkalender.
 
Ifjol skapade jag traditionen och den hänger med i år också. Jag fyller varannan påse och R fyller varannan. Så kul med ett barnasinne som hänger kvar! 
 
 
Köpte också hem en ny ögonskuggsborste från Citymarket för 6.95€. Den känns lite mjuk men ska definitivt testa den så fort jag hinner!
 
 
 Nu väntar jag att R ska komma hem från jobbet så vi får samtala om dagen som gått och eventuellt mysa till det med glögg och pepparkaka. Vardagslyx på en måndag! 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress