Lovijsa

Ofrivillig bloggpaus

Så kom den då, bloggpausen jag inte skulle ha. Det tänkte bli för mycket program förra helgen, bägaren tänkte rinna över. Men jag är stolt över att jag hela tiden såg det positiva i alla aktiviteter som helgen bestod av. Och så längtade jag till mina två helt lediga dagar som jag nu avverkat. Längtan gör mig pirrig, just nu längtar jag efter min julklapp av R - vi ska åka upp till Ruka över en helg bara han och jag. Så längtar jag givetvis efter julen och den dagen jag handlat klart alla julklappar.
Självständighetsdagen till ära har jag bakat lite pepparkakor och tittat på slottsbalen. Jag har fått ha två helt lediga dagar som jag önskade mig så nu har jag energi att klara av veckans lektioner och framförallt veckans stora julkonsert. Sen har jag också ett långt nattskifte efter konserten, men det ska väl nog gå att ha också.
Ska krypa ner bredvid R, skönt med ledigt men jag blir så himla trött av att försöka göra ingenting! Godnatt 💕

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress