Lovijsa

Helgen i ett nötskal
Har varit tyst här igen efter en helg med massa roliga saker! I torsdags körde jag iväg till Vasa för att gå på klassisk konsert från skolan, i fredags körde jag iväg till Vasa för att vara på kongressen Musik & Talang. Ni som har läst ylenyheter i helgen har där haft möjligheten att läsa lite om mig, tjohoo. Här hittar ni artikeln; 
 
Var somsagt från fredag till sent på lördagkväll i Vasa och fick träffa bland andra Andreas Carlsson, Elize Ryd, Kjell Simosas, LOREEN!!!, Redrama och en massa andra kändisar. Det var stort att sitta och lyssna på de främsta svenskarna och finlandssvenskarna inom musikbranschen. Helgen avslutades med en konsert med Loreen och sen väntade R när jag kom hem. Söndagen spenderades med honom och med glatt sinne cyklade jag iväg till skolan imorse. Inte varje måndag det är så ;) 
 
Jag ska bjuda på några bilder så får ni känna på lite energi efter den superba helgen! 


 
 
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress