Lovijsa

Hälsostegen
Idag fick jag en överraskning i brevinkastet! I tisdags anmälde jag mig till Folkhälsans hälsokampanj Hälsostegen i vilken man har som mål att ta minst 10 000 steg per dag. De 200 första som anmälde sig och som inte varit med tidigare år fick hemskickat en stegräknare! 

Jag tycker alla ni som vill ha en liten utmaning under oktober månad ska delta! Man kan också vinna lite priser i slutet av månaden + att man på hemsidan kan jämföra sina steg med andra medlemmars medeltal. In och anmäl er på www.halsostegen.fi!  :) 

Paulina

Har jag kanske hittat en hälsointresserad tjej? :)
Då vill jag tipsa om att jag har en tävling just nu på min blogg där man kan vinna ekologiska matvaror d.v.s. superfood!)

Ha det så bra! :)

//nouw.com/100kitchenstories

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress