Lovijsa

Testing
Fick hem lite av Mary Kays nyheter med min order och nu hade jag tid att leka lite med ögonskuggorna och läppstiftet! Inte 100% nöjd med den ljusaste nyansen av ögonskuggan men fortfarande är det de bästa skuggorna som finns. Hittar aldrig lika pigmenterade och hållbara skuggor som Mary Kays! 
 
Paletten Metro Modern (Limited Edition) 
Läppstiftet Berry Stylish (Limited Edition, Crème lipstick) 
 
Och här kommer resultatet! 
 
Palettens färger blev mörkare på och känns lite semi-matta. Från en vardagslook piffar man enkelt till den med hjälp av den allra mörkaste skuggan som jag inte använt idag. Jag använde alltså den ljusaste som grund, den bronsiga i utkanten av ögat och också den som jag tonade mest. Använde också lite av den blåa som pop-up färg. Skulle ha fått sätta på fler lager om jag ska vidare på fest, men eftersom jag ska i jobb ikväll räcker det bra så. :)  
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress