Lovijsa

Varför jag inte besöker galan
Jag tror jag har luskat fram några orsaker, vissa bättre än andra. Jag kommer inte hacka ner på varken arrangörerna eller andra bloggare för det är jättekul att det ordnas något så stort inom den finlandssvenska bloggvärlden! Mitt val är ändå att stanna hemma. Varför? 
-Därför att jag inte känner mig som en bloggerska. Jag har inte tillräckligt med läsare för att kunna titla mig så. Dessutom håller jag på med tusentals andra saker än att blogga. 
-Därför att ingen av mina kompisar bloggar, jag känner alltså ingen som bloggar som jag skulle kunna fråga om de ville följa med på gala. Jo mamm ja har kamrate. Haha. 
-Därför att det skulle kosta en hel del att sova på hotell och ta sig till och från Vasa, jag anser jag har bättre saker att sätta pengar på. 
-Därför att jag ska jobba på lördagkväll. Jag har sjukledigt ända till det så det gäller bara att mina armar hinner bli lite bättre. 
Dock äger jag finaste byxdressen jag köpte för några veckor sen, jag älskar att sminka mig och piffa upp mig och så. Det skulle vara himla kul att gå men enligt mig är orsakerna att inte gå för många. 
Over and out! 
 
 
Nikita ♥

Bra inlägg! :)

Anonym

Man behöver ju inte ens ha en blogg för att komma på galan. Den är för alla :)

Svar: Det vet jag mycket väl - men så känner jag också att jag inte ändå skulle ha någon att gå med och jag fullkomligt hatar att åka själv på sånadär evenemang!
Lovijsa

TIDSTJUVEN

Men åh, så synd att du inte vill komma. Alla får ju komma på Galan - man behöver inte ha en blogg och det är helt okej att komma ensam. Jag vågar nästan garantera att du kommer stöta på minst tre bekanta i vimlet och ha en riktigt rolig kväll. ;)

Svar: Tack för den snälla inbjudan men nu ser det tyvär ut såhär för mig! Underbart att ni orkar ställa till och satsa stenhårt! Nästa gång lovar jag att dyka upp ;)
Lovijsa

Selli

Exakt såå känner jag också, kommer att stanna hemma jag med :D

Nina

Så känner även jag!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress