Lovijsa

Dear santa?
Så släpptes Odd Mollys vårkollektion och jag dog lite. Så himla snygga plagg! Kommer börjar spara pengar nu för att ha en liten chans att ha råd med något av dem - senaste gång jag köpte en OM köpte jag inga andra kläder på över en månad, stolt. 
Nåväl, om jag är extra snäll nu innan jul kan ju kanske tomten komma med en Lovely Knit.. ;) 
Alltså hur snygga är inte dessa!? Har länge sökt efter en LK från fjolårets höst- och vårkollektion utan resultat för att jag inte tycker höstens eller vinterns LK:s har fallit mig i smaken (+att jag har en Canna Cardigan från höstens) Nu vet jag dock att jag inte behöver söka längre för en ur vårens ska bli min! Förr eller senare. 
Sen är ju Cannan i vänster övre hörn också smickrande, dock är LK:n prio ett nu. De tre andra här skulle jag inte heller tacka nej till, de är ju trots allt lite snällare åt plånboken. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress