Lovijsa

Det närmar sig!

 Ni fick en bild av dagens fejs. Har prövat Mary Kays CC-cream i två dagar och jag måste alltid titta två gånger i spegeln. Den är inte lika heltäckande som en foundation men ccn är mycket skönare. Ccn ger mer lyster och jag checkar hela tiden om ansiktet ser glansigt ut eller om det bara är ccn och hittills är det nog bara krämens lyster som gör att ansiktet ser friskt och fräscht ut. Tror jag kommer köra på cc-krämen till studentsminkningen eftersom den också innehåller solskyddsfaktor. 

Det är inte så mycket kvar att göra här hemma, ska ännu tvätta golven på övre våningen sen får det vara klart inför söndagen då jag har min studentfest. Har varit och övat till skolan idag och ja - det ska nog gå bra. Student blir jag ju ändå fast jag skulle råka snubbla i trappan eller nåt sånt. ☺️ bara två dagar kvar till lördagen, lyckans dag. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress