Lovijsa

Lucka 7 - Something that sparkles
Så var det äntligen dags för min stora jultävling! Ljusstaken kommer från Blossom här i Jakobstad och armbandet har jag plockat ihop själv. Två lyckliga vinnare dras den 12.12 klockan 15.00 så att paketen hinner hem till vinnarna innan jul. 
För att delta ska du: 
1. Kommentera namn, epost och var du delat inlägget här under 
2. Dela inlägget på din egna blogg och länka till www.lovijsas.blogg.se (Har du ingen blogg, länka inlägget på din facebook!)
Så enkelt var det, lycka till!
 
 
Antonia

Jag skulle såå gärna vinna! 😀 Har nog en blogg men är inte så aktiv, så jag delar på fb! :):)

[email protected]

Maria

Oh, vilka underbara vinster! Jag och min mamma är ju lite insnöade på koppar, mässing etc just nu, så ljusstaken skulle vi båda verkligen uppskatta! Och armbandet är ju bara för sött, jag skulle använda det på julafton om jag vann :)

Här har jag bloggat om tävlingen, håller tummarna!! ..> http://mariasmemoarer.com/2015/december/tavlingstips-vacker-ljusstake-och-harligt-jularmband.html

Maria

Och ja, min emailadress är [email protected], ifall det inte räcker med att ange det i e-post-fältet :)

kika

[email protected] ;) ja dejlar i på facebokin

Irene

Har delat på facebook! 😍
[email protected]

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress