Lovijsa

Bloggjulkalender
Igår blev jag smått trött på att läsa alla dessa härliga julkalendrar alla bloggare kör med nu och tänkte att jag kanske skippar det i år. Det är längesen jag öppnat luckor på min blogg och måste dyka tillbaks till 2011 på min gamla blogg för att se vad jag gjorde då. Tja, den var inte superb så jag började tänka om. Kanske jag skulle fixa min countdown till jul ändå? Har nu plockat ihop min egna lilla kalender som jag kör igång med idag, bättre sent än aldrig. Det är egentligen en Instagram-challenge jag tagit inspo av men det går ju lika bra att göra en bloggjulkalender av den! 
Så för att inte tappa farten tänkte jag idag ge er de tre första luckorna i ett inlägg som kommer upp senare. En hejdundrande start på min lilla bloggjulkalender 2015. :) 
Ni får så gärna kopiera bilden om ni vill göra en egen kalender! Jag ber er dock att behålla min url. 
Som en liten spoiler kommer jag även ordna en tävling närmare jul var jag kommer lotta ut en fin liten julklapp. Håll ti godo. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress