Lovijsa

27.08
Något sliten imorse pågrundav jag vet inte vad? Kom hem tidigt från Spotlight, både R och jag var trötta och tyckte vi hade sett tillräckligt vid 10-tiden. Åtminstone fick jag med mig en simmössa och en vattenflaska från Mattsons.

Tidigare igår hämtade jag min hylla från Jysk. Envis som jag är bar jag upp ett 28 kilograms paket tre våningar och skruvade ihop den snabbt. Nu har jag lite beslutsångest om var jag ska placera den och så misstänker jag överansträngd tumme. Försökte öva lite piano idag men det tyckte inte tummen om. Not fun.

Imorgon är jag ledig från skolan, tänker fredagsstäda här hemma, springa lite ärenden och så söker jag mig bort från stan igen. Det är så skönt att få åka hemåt landet till helgerna och träffa familjen. Jag är tacksam över mitt körkort, så enkelt att ta sig runt! :)

Har ju inte visat er min kompletta lägenhet ännu så det kommer eventuellt ett inlägg om den imorgon också!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress