Lovijsa

Idag var det vi mot världen
Vill börja med att säga att jag har haft jobb heltid i tre veckor och nu har jag dragit på mig feber så min sista dag som skulle varit imorgon blir inte av. Har ju jobbat på dagis som vikarie och ja, det har varit kul men krävande. Ska bli skönt att klara av ett inträdesprov på tisdag och sen äntligen åka iväg till Rhodos på onsdag! Därav kommer bloggen att lida ett litet tag till.

Idag är det min och Roberts dag. Det är tre år sen vi bestämde oss för att bli vi. Tre år sen han fick mig på fall - jag skulle ju inte bli kär i honom. Vi var bara 15 år och ganska ovetande och oerfarna. Inte kan jag säga vi är erfarna idag men med några år på nacken blir man väl allt klokare tillsammans. Vi ska fira med ett glas skumpa på stranden nästa vecka, fira att vår kärlek växer sig starkare för var dag som går. ❤️
Mitt humör har varit på botten denna dag. Huvudvärk feber och hosta och tjolahopp perfekt till denna helg då simlärarutbildningen står på schemat. Nåväl, ska inte ta ut trötthet och sjukdom i förväg, jag kan ju bli frisk!

Fluminlägg och ett huvud som snurrar, det blir bara bättre härifrån!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress